FAQ
Veelgestelde vragen aan MediVet Call
1. Moet ik een grote praktijk of kliniek zijn om klant te worden?
Het antwoord is neen! Wij werken op maat van elke praktijk, kliniek of centra. Dat wil zeggen dat wij onze dienstverlening aanpassen aan de grote van de praktijk, kliniek en centra.
Iedereen is welkom bij MediVet Call!
2. Bieden jullie ook dienstverlening tijdens de week?
Zeker! Onze diensten zijn 24/7 en dit 365 dagen per jaar.
Tijdens de week kunnen wij jullie perfect ondersteunen met het maken van afspraken, bestellingen noteren, terugbelverzoeken noteren, enzoverder.
Wij bieden een totaalservice
3. Kunnen wij zelf beslissen welke spoedgevallen mogen komen?
Tuurlijk! Bij aanvang stellen we samen een draaiboek samen waarin wij zoveel mogelijk informatie noteren over jullie praktijk, kliniek of centra. Zo hebben wij een goed zicht waar jullie wensen en noden liggen. Daarbij krijgen jullie ook een apart document waarin jullie bepaalde wensen kunnen doorgeven over spoedgevallen.
4. Hoelang duurt de opstart?
Ons team kan op drie werkdagen starten met de dienstverlening.
Afhankelijk van de technische kant en het samenstellen van het draaiboek kan dit vaak sneller.
5. Wij hebben een probleem na de openingsuren, wat nu?
Voor onze klanten staat ons team 24/7 met een glimlach klaar. Bij de aanvang van de dienstverlening krijgen jullie een informatiedocument hoe jullie MediVet Call kunnen bereiken. Dit kan na de openingsuren per e-mail en telefonisch met een 24/7 service code.
6. Zijn jullie medewerkers allemaal diergeneeskundig opgeleid?
Dat is de sterkte van MediVet Call. Al onze medewerkers zijn diergeneeskundig opgeleid. Dat wil zeggen dat wij allemaal ervaring hebben in dierengeneeskunde wat verschillende is met traditionele callcenters. Zo kunnen wij nog beter inspelen op mogelijke urgenties en alvast een correcte telefonische anamnese afnemen en doorgeven aan de urgentie arts.